YAYINLAR

Franchising Rehberi
kapak
“Bu çal??mada Dünyada ve Türkiye’de Franchising Sisteminin; tarihsel süreci, kapsam?, ilkeleri, avantaj ve dezavantajlar? dikkate al?narak mevcut durumu ana hatlar?yla ortaya konulmu? olup, son bölümde sisteme ili?kin ki?isel analiz testi sunulmaktad?r.”
?ndir (PDF dosyas?, 184 KB)
Giri?imci Olabilir miyim?
kapak
Bu yay?n, LEDU Giri?imcilik Yay?n Dizisi kapsam?nda üretilmi?tir. Dizinin bu kitapç???, giri?imci adaylar?n?n kendi kendilerini s?nayarak güçlü ve zay?f yönlerini görmelerine, kendi i?ini kurma konusunda potansiyellerini yoklamalar?na yard?mc? olmaktad?r.
?ndir (PDF dosyas?, 84 KB)
Bir ?? Fikri Bulmak ve Test Etmek
kapakBu yay?n, LEDU Giri?imcilik Yay?n Dizisi kapsam?nda üretilmi?tir. Dizinin bu kitapç???n?n amac?, giri?imci adaylar?n? i? fikri arama yöntemleri hakk?nda bilgilendirerek kendilerine uygun bir i? fikri bulmalar?na yard?mc? olmakt?r.
?ndir (PDF dosyas?, 97 KB)
?? Kurmak ve Yönetmek
kapak
Bu yay?n, LEDU Giri?imcilik Yay?n Dizisi kapsam?nda üretilmi?tir. Dizinin bu kitapç???nda, i? kurma süreci ana hatlar?yla ele al?nmakta ve giri?imci adaylar?na ba?ar?l? bir i?letme kurabilmek için ipuçlar? verilmektedir.
?ndir (PDF dosyas?, 146 KB)
Giri?imciler ?çin ?? Plan? Rehberi
kapak
“Bu rehberin haz?rlan???nda temel amaç giri?imcileri yönlendirecek bir çal??ma sistemati?i geli?tirmek ve i? kurma noktas?na gerekli kapsamda yap?lm?? bir haz?rl?k sürecinden sonra ula?malar?n? sa?lamakt?r. Giri?imciler bu süreci, i? kurmak için gerekli tüm ara?t?rma sonuçlar?n?, hedeflerini ve planlar?n? gösteren i? planlar?n? haz?rlayarak tamamlayacaklard?r.”
?ndir (PDF dosyas?, 709 KB)
?? Plan? Dosyas?
kapak
Bu kitapç?k, “Giri?imciler ?çin ?? Plan? Rehberi”nin ek doküman?d?r.
?ndir (PDF dosyas?, 356 KB)
Pazarlama Plan? Rehberi
kapak
“Birçok giri?imci i? hayat?na ba?larken, haz?rlanm?? bir pazarlama plan?na sahip olmadan rekabet etmeye çal???r. Yo?un bir rekabet içinde yo?rulan ve mü?terilerle sürekli birliktelik yaratabilen ba?ar?l? bir giri?imcinin, ?pazarlama plan? benim kafamdad?r? dedi?ine çok rastlanabilmektedir. Ancak, daha sistemli olabilmek ve dü?ünceleri ka??da aktarabilmek, giri?imcinin ne yapmas? gerekti?ini netle?tirir ve daha karl? de?i?imleri yapabilmesine olanak sa?lar. ?yi bir pazarlama plan? ?ka??t üzerine dökülen, yo?un dü?üncelerdir? ya da ?daha etkin hareket edebilmek için dü?üncelerimizi sistematik hale getirmektir? denilebilir.”
?ndir (PDF dosyas?, 489 KB)
?? Plan? De?erlendirme Rehberi
kapak
Bu kitapç?kta, bir i? plan?n?n de?erlendirmesinde kullan?labilecek kriterler ve bir puanlama sistemi ortaya konmaktad?r.
?ndir (PDF dosyas?, 239 KB)
?irket Yap?lar? ve Kurulu? A?amalar?
kapak
Bu kitapç?kta, ?irket türleri hakk?nda k?sa bilgiler ve her bir ?irket türü için 2006 y?l?na ait detayl? kurulu? ad?mlar?, yakla??k süreler ve maliyetler yer almaktad?r. (Son güncelleme: 15 ?ubat 2007)
?ndir (PDF dosyas?, 281 KB)
??letme Mevzuat? ve Yükümlülükleri Rehberi
kapak
Bu yay?n, i?letmelerin tabi oldu?u ve farkl? kurulu?lar?n sorumluluk ve yetki alanlar?na giren mevzuat?n bir araya getirilerek giri?imcilere i? kurma ve i?letme faaliyetlerini sürdürme a?amalar?nda derli toplu bilgi sunabilmek amac?yla haz?rlanm??t?r. (Son güncelleme: 28 May?s 2007)
?ndir (PDF dosyas?, 957 KB)
Türkiye’de “KOB?’ler ?çin E?itim Hizmetleri” Pazar?
kapak
Bu yay?n, Avrupa E?itim Vakf? (ETF) deste?i ile gerçekle?tirilen bir ara?t?rma projesinin sonuç raporudur.
?ndir (PDF dosyas?, 1,3 MB)
Türkiye’de Giri?imcili?in Tarihçesi ve Giri?imcilerin Sosyolojik Profili
Geri kalm??l?kla yüz yüze olan toplumlar?n ya?ad?klar? psikolojik durumu; imrenme, çaresizlik ve suçlama olarak özetleyebiliriz…
?ndir (PDF dosyas?, 1,68 MB)
Sorumlu Giri?imcilik
Sorumlu giri?imcili?in anlam?, bir i?yerinin topluma pozitif katk?s?n? art?r?rken ayn? zamanda insanlar ve çevre üzerindeki negatif etkilerini en aza indirgeyecek ?ekilde çal??t?rabilmenin yoludur…
?ndir (PDF dosyas?, 1,04 MB)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir